-->

Anlamlı farklı sözler

Bir kadına tekme atmak, yanlızca karnındaki bebeğin hakkıdır..!

Anlamlı farklı sözler

İnsan sonsuza dek yaşamaz,bir kez ölür,yaşamak bir umuttur ölmek ise huzurdur.

Gözler film gibidir ama tabiki perdeleride vardır, açılışı gözler kapanışı perdeleri yapar.

Ne kadar az yüksekten uçarsan, düştüğünde o kadar az incinirsin, kibri bırak alçak gönüllü olmaya bak..!

Dert etme gelecek, günlerimiz geçen, günlerimiz kadar güzel, olmayacak belkide...

Ben bir şair olsaydım cümle cümle vururdum seni.. Her noktasın da dururdu kalbinin atışları.

Hayata Herşeyim Olsaydı Hayal Kuracak Neyim Kalırdı Ki ?

Sen cevapları ezberleyebilirsin ama hayat, asla aynı soruyu tekrarlamaz...

Ben seni hak ettiğin yerde bıraktım yarı yolda degil.

Farklı sözler.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler