-->

Farklı aşk sözleri

#farklıaşksözleri

Her gece uyumadan önce,
En son konuştuğum kişi olmanı seviyorum...

Farklı aşk sözleri

Aklımdaki kişi yanımda olmayınca,
Yanımdaki hiç umrum da olmuyor..!

Farklı aşk sözleri

Gülmek için mutlu olmayı bekleme,
belki mutluluk gülüşünde saklıdır.
Sakın ağlayayım deme!
Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan birileri vardır.

Farklı aşk sözleri

Meğer susmak insanın içiyle konuşmasıymış geç farkettim...

Farklı aşk sözleri

''Çıkmaz'' yazdığı halde, ısrarla girdiğin sokağın adıdır. AŞK.

Farklı aşk sözleri

Ben seni çocuklar gibi sevmiştim, hani anlarsın ya.
Bir çocuk her gün sarılarak yattığı ayıcığını nasıl seviyorsa öyle sevmiştim.
Sokakta balon satan birilerini görünce ağlamaya başlar ya işte o kadar çok istiyordum seni.
Benim sevgim çocuklar kadar saftı, sevgilim...

Farklı aşk sözleri 2016.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler