-->

Farklı Aşk Sözleri #2

Aşk ne zaman gelir nasıl farkında olmadan aşık olurum diye düşündüm yıllarca. Farklı aşk sözleri yazdım aylarca senin haberin olmadan düşündüm seni yıllarca....

Farklı Aşk sözleri; Aşk oldu dilim damağım, susadım bu gece sana… Kalbimin çalar saati gibisin sevgilim. Ne vakit sevmek vaktim gelse sen düşersin gönlüme. Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıralar birbirimize değmeden tek tek eriyerek… Ve biz seninle tarih boyu geç kalınmış aşkız, hiç zamanında yetişemedik hayal kırıklıklarımızı taşıyan vapurun kalkışına.

Farklı Aşk Sözleri
Farklı Aşk sözleri
- Sonunu bilmeden izlediğim en güzel filmdi gözlerin.


Farklı Aşk Sözleri
Farklı Aşk Sözleri 1
- Farklı olmak için değil Mutlu olmak için yaşa.

Farklı Aşk Sözleri
Farklı Aşk Sözleri 2
Sen; En güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin.

Farklı aşk sözleri arıyorsan tam yerindesin.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler