-->

Farklı gurur sözleri

Gurur bir yere kadar da...
Güven bitti mi, bırak gitsin..!

Hiç kimseye gururla bakma, o da kendisine göre muhteşemdir.

Beni unuttuğun kadar sevmedim seni Çünkü namusun kadar genprosedürez gurur çemberim.

Eğer bir gün gururunu yenip, bana geri dönmek istersen sakın dönme, zira senin gururunun bittiği yerde benim gururum başlar.

Genellikle tüm büyük yanlışların altında gurur yatar.

Gururumun kapısını utançla sürgülemiştim Aşkın baltası, ne kapı bıraktı ne süngü.

Gururlahenk diye havalanma Sendeki gurur olduğu yerde durur Bendeki gurur seni yerden yere vurur…

Gururuna sarıldığın kadar, bana sarılmadın.

Çocuklar önce kavga eder sonra yeniden birlikte oynar, zira mutluluk onlar için gururdan daha dşayetlidir.

Varsın hayat yalakalara şans tanısın. Ben onuruma fiyat biçmem. Yaşadığım kadar daha yaşasam, katiyen tüküreceğim eli öpmem!

Düştüğüm kuyudan tırmanarak çıktım ben. Ne bir ip sallayan oldu, ne de bir el uzatan. Bu yüzdendir o herkesi kıskandıran gururum ve dik başlı asi durum!

Şükreden ol sabreden ol fakat hiç bir zaman onursuz gurursuz olma. İnsanlığını katiyen unutma, dönüp baktığında arkana, başının dik olduğunu görmen yetecek sana.

Her kuyudan tırmanarak çıktım ben , ne bir İp sallayanım oldu, nede bir el uzatan, bu yüzdendir o herkesi kıskandıran gururum ve asi duruşum!

Gururlu insanlar güçlüdür, mutlu değil.

Kimseden utanacak bir yüz taşımıyorum! Aşağı eğilecek bir baş taşımıyorum… İçi sevgiyle dolu yüreğim var. Kimseye verilecek bir hesabım yok. Sadece Allah’ın emaneti bir can taşıyorum.

Bazen her şeyi unutup yalnızca sımsıkı sarılmak istersin fakat bir şey hep engel olur. Nedir o gurur.
Söylemek istiyorsan söyle. Hayat gururun kadar uzun değil

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler