-->

Farklı anlamlı sözler

Gerçekten senin olan, senden başkasına gitmez...
İçin rahat olsun...
Farklı anlamlı sözler

Evdeki bayat ekmek gibiydin, ben sana nimet deyip başımın üstünde tutarken; sen diğerlarının çöplüğünde küflenmeyi tercih ettin.
Özlemek hoşdi seni, taki senin özlenmeyi hobi edindiğini anlayana kadar.
Sana yüklediğim anlamları senmişsin gibi düşünme, aldanırsın!
O anlamlarla yalnızca bende varsın. “ben seviyorsam sen bahanesin.” Mavi giyer bulut olurum, yeşil giyer bahar olurum. Belki bir gün beyaz giyerim de senin olurum.
Bazen susman gerektiği yerde susarsın ya konuşamazsın o iki kelimeyi söyleyemezsin boğazına düğümlenir kelimeler, fakat sakın o iki kelimeyi söyleme, seni kaybetmekten korkuyorum, gözlerin anlatıyor esasen bana olan duygularını bana hep böyle bak, ölene kadar, ben anlıyorum yüreğinden geçenleri gözlerine bakınca bana bir ömür böyle bak bitanem. En sevdiğim hayallerimi en büyük kabusa çevirenleri elbet en tatlı rüyalarından uyandıracağım. En anlamlı yemin söz vermektir, en büyük intikam affetmektir, en adi söz hiç sevmedim demek; ve en hoş yanıt gülüp geçmektir. Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin! Sevmeyi bilmeyen aşk acısı ne bilsin. Sen, seni seveni görmeyecek kadar körsen sevende seni sevmeyecek kadar onurludur. Kaybedilen her bi öz, ağlamaklı her bi göz, bir kör düğüm oldu, çözebilirsen hadi çöz. Bir şairin gözyaşı ağlatanın felaketi olurmuş. Ağlatanın arsızca gülmesi şairin şiirinde lanet bulurmuş. Babannem hep derdi acı iştahı acar diye harbiden de öyleymiş insan acı çektikçe daha fazla istermiş. Hayat öyle bir noktaya getirir ki insanı; eskiden “hiç bitmesin” dediğin günlere, keşke hiç yaşamasaydım dersin. Rüyanda görüyorsan onu özlemişsindir, rüyanda görmek için yatıyorsan; sevmişsin demektir. Evet kabul ediyorum ikiyüzlü biriyim. “o” yanımdayken gülen, “o” giderken ağlayan bir yüzüm var. Aşk kelime değil bir cümledir kurmak içinse özneyle yüklem değil yürek gerekir.

Farklı anlamlı sözler.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler