-->

Farklı sözler #6

İyimser insan her felakette bir fırsat,
Kötümser insan da her fırsatta bir felaket götürür..

Farklı sözler

Karakterine yer, Kişiliğine yol vermişler.

Sevgi, sevdiğin kişilerin mutlu olduğunu gördükçe, onların mutluluğu ile mutlu olabilme sanatıdır...

İnsanda fotoğraf gibidir ne kadar büyütürsen o kadar düşüyor kalitesi..!

Yüz verdim diye şımaracaksan eğer 96sını geri alırım etrafımda 4 dönersin.

Şeker attım yollarına patlaya patlaya gel kollarıma.

Biz bu dünyaya uşak olmaya değil, adam olmaya geldik.

Biz hayallerimizi imkansız olsun diye kurmadık. Zaten bizim hayallerimiz imkansızdı.

Hani senin varlığın (fifi) Yokluğun da (tın) ya Benim varlığım (olay)Yokluğum (koyar).

Hayal etme yaşa yaşadıkların yeni umutların olacak ...

Ne alayına giderim ne kralına bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da !!!

Sen gitmekle "eylem" yaparsın! ben unutmakla "devrim" yaparım.

Seni benim kadar sevenler sana benim kadar hasret kalsınlar.

Kuşkusuz en büyük ön yargı etrafımızdaki herkesi "insan"saymamızdır...

Sevdiğin kadına sahip çıkamıyorsan cinsiyet değiştir sana sahip çıksınlar.

Selektör Yakmanıza Gerek Yok , Zamanı Gelince Alayınıza Yol Vericem.

Farklı sözler.




Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler