-->

Farklı Aşk sözleri #1

Ne bileyim be sevgilim,
Öyle baktın ki gözlerime...
Sevmek değil ölmek geldi içimden.

Farklı aşk sözleri

O yokken “hayır sevmiyorum, unuttum” deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte. 

Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.

Belki güneş bir gün ikimiz için doğar. Sevgi bir güne değil, bir ömre sığar...

Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte aşık olacaksın.

Seni ne zaman unutacağımı sorma çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum… 

Rüyanda görüyorsan onu özlemişsindir; Rüyanda görmek için yatıyorsan sevmişsin demektir..!

Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı? 

Hadi gel tut hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara…

Geceleri uyuyamıyorum. Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum. Düşlerimin sensiz kalacağından, kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum. 

Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi?

Bazı aşklar okyanus gibidir. Görmesende sonunun bir yerde bittiği ni bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesemde biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek. 

Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar.

Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.

Onu her gördüğümde elim ayağım birbirine dolanıyor, kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyor, onu çok seviyorum ona karşı hissettiklerimi kağıtlara dökmeye kalksam dünyada orman kalmaz.

Bir gün yanına geleceğim. Bir elimde silah, bir elimde gül, ya o gülü alır benimle olursun, ya o silahı alıp beni vurursun.

Aşk yalan değil zaten aşık olduğunu ilk görüşte anlıyorsun işte benim hayatım aşkım diyorsun illa da sözlere göre hareket edersen aşkı biraz zor anlarsın o sana özel olur onu anca sen ona baktığında ve o sana baktığında anlayabilir başkasının demesi hiçbir halta yaramaz.

Gerçek aşk ya şimdi vardır, ya da asla olmayacaktır. Ya ölürsün aşkın uğruna yada zaten hayatta kalmanın bi anlamı kalmaz.

Farklı aşk sözleri 2016.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler