-->

Farklı ayrılık sözleri #2

Mutlu ol ki, Beni kaybettiğinde değsin..!

Farklı ayrılık sözleri

Ay doğduğunda bir söğüdün arkasından, gül yüzünde sisli bir esintiyle, akşamın çöküşüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün, unutma... 

Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kirpiğimi kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı... Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı...

Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi, dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım...  

Artık günlerden uzun gecelerim, gecelerde  yalnız senin sevgin var... Her acıyı tattım her çileyi gördüm, hayatın her cilvesine alıştım yalnız senin yokluğuna alışamadım... Şimdi anlıyorum acıları, hasretten, göz yaşından başka hiç bir şey vermemişsin bana... Yıkılan hayallerime, yok olan geçmişime, kaybolan geleceğime ağladım, çocuklar gibi ağladım...

Araya koskoca yıllar girse de kalbim seninle bu can seninle... Koskoca dağlar girse de araya ben seni unutmam canım, ki ben sana kocaman bir can verdim sen bana sevgi dürüstlük verdin ben seni nasıl unuturum ki sen bana bir can bir sevgi verdin... 

Aramıza yollar, yabancı kollar, zor yıllar girdi... Ümitlerimi, saf sevinçlerimi derken seni kaybettim... Bir iki sözle bir kaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim...

Almak istedim ellerini alamadım... Bakmak istedim gözlerine bakamadım... Sarmak istedim, kollarıma sarılamadım... Görmek istedim son defa göremedim, çünkü aramıza ölüm girdi... 

Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsan inan hep güzel gözlerinin hasretinden...

Ağlayışım terk edip gidişine değil... Ben; sensizken senden diye sensizliği de sevmiştim... Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin... 

Fazla abartmayın çünkü yerlere göklere sığdıramadığınız bir gün hoşçakal sığacak. Siz siz olun aşkı fazla abartmayın.

Sevmiş miydin? Hayır. Peki yanaklarından süzülen yaşlar ne? Sevmiş olmam değil hala seviyor olmam. 

Üstada sormuşlar; Sevmek mi güzel sevilmek mi? Üstat Fuzuli demiş ki; Sevmek güzel çünkü sevildiğinden hiç bir zaman emin olamazsın.

Son Aktüel Ürünler:

Disqus Comments
© 2017 Farklı Sözler - Aktüel Ürünler